Kernöl Pepi in der Kronenzeitung

Eine Reportage vom Pepi in der Kronenzeitung

Zu Besuch bei „Kernöl Pepi“

Vor ein paar Wochen hat mein Handy g´läutet …

Ich hab´s kaum g´hört, weil i grad am Traktor g´sessen bin. Is ja wild viel zum tun im Moment auf die Felder. Muss alles umgebaut werden, bevor´s gscheit friert!

Auf alle Faelle hat mich der Krone Fotograf Michael Fraller angerufen und g´fragt, ob ich der Kronenzeitung gern ein Interview geben wuerd. Er hätt mich auf Facebook gfunden und sie taeten gern a Reportage ueber mich und mein Kernöl machen.

„Des muass i mir schon noch ueberlegen“ hob i ihm gsagt!

War anfangs scho a wengal baff und hob mi net auskennt! I war ja no nie in der Zeitung obg´lichtet!

Mei Nichte und ihr Mann ham mir dann guat zuagredet und g´sagt, des muasst unbedingt mochn! Is jo a guate Werbung fuer Dei spitzen Kürbiskernöl!

Guat, dann sammas angangan!

I wor Frisör und hob mir a feine Schoin anglegt und da Michael hot mi bei da Arbeit fotografiert und nebenher interviewt!

Am 23.11.2016 is der Artikel dann veröffentlicht wordn!

Schauts selber, was draus worden is!

Fuer Leseansicht BILD anklicken:

Kernoel Pepi in der Kronenzeitung

A grosses Dankeschoen nochamol an den Michael Fraller und die Melanie Leitner von der Krone fuer die tolle Reportage vom „Kernöl Pepi“

Liebe Gruesse, Kernöl Pepi – Josef Schardl aus Kalch


Direkt zum Online Shop